Wil je weten hoe je digitale innovatie inzet om je doelstellingen te behalen?

De “oude” manier van marketing, communicatie en reclame werkt niet meer. Steeds meer organisaties gaan een digitale transformatie door om duurzaam concurrentievoordeel te behouden. Dat begint met de digital mind-set van de directie.

Mijn coaching programma zorgt op korte termijn voor een duidelijke verbetering van de digital mind-set. Het bevat een sterke mix van inspirerende en educatieve elementen, geschikt voor een kleine managementgroep maar ook 1:1 coaching is mogelijk. Zo begeleid ik bestuurders en groepen met een persoonlijk lesprogramma. Hierin worden praktische inzichten en kennis over digital marketing, innovaties en social media inzet op strategisch niveau gedeeld. Ingewikkelde technologie leg ik uit in begrijpelijke taal en praktische tips & tricks.

Door het vergroten van inzichten in huidige trends en mogelijkheden binnen de directie of op individueel niveau, is de brug naar een verbeterde klantrelatie eenvoudiger te bouwen. Hierdoor laat je geen kansen meer liggen in een snel veranderende digitale wereld.

Waar van toepassing, werk ik de specifieke inzichten en actieplannen voor een verbeterde digitale aanpak/ roadmap uit in een verdieping op specifieke gebieden (Bijvoorbeeld: E-commerce, Big Data inzichten, Sociale merk engagement, Lean startup methode). Als het nodig is beschik ik over een groot netwerk van professionals die kunnen ondersteunen met raad en daad.

Met de komst van social media, smartphones en innovatieve technologieën als robotisering, internet of things, mixed reality en big data zijn mensen zich anders gaan gedragen. Goede 1:1 coaching van de directie helpt bedrijven sneller te transformeren.

Dit is hard nodig, niet alleen in de toekomst maar juist hier en nu. Door nu een relatief kleine investering in tijd te doen ben je beter voorbereid op toekomstige veranderingen. Door een digital mind-set kun je kosten besparen, meer omzet genereren en de customer experience optimaliseren. Mijn aanbod van strategisch denken gecombineerd met 18 jaar praktijkervaring is daarbij uniek.

Sessie 1

Intake: inventarisatie van huidige situatie: hoe digital is de organisatie en directie nu? Output is een opleidingsplan waar we mee aan de slag gaan.

Sessie 2

Inspiratie: digital trends die voor de organisatie relevant zijn.

Sessie 3

Focus op voorbeeld cases en concrete voorbeelden uit de praktijk.

Sessie 4

Concreet met theorie en cases aan de slag in de organisatie: workshop.